Szállítási politika

A Loma Tech srl elfogad megrendeléseket Románia területére történő szállítással.

A futár által szállított megrendelések számlája kinyomtatható és letölthető online közvetlenül az ügyfél számára fenntartott területen. A számlán nem lehet módosításokat végezni a kibocsátás után.

A szállítási hozzájárulás, amely hozzáadódik a megvásárolt termékek árához, automatikusan a rendszer által kerül kiszámításra.

Az ügyfél köteles átvételkor ellenőrizni, hogy a kiszállított csomagok száma megegyezik-e a fuvarlevélen feltüntetett számmal, a csomagolás sértetlen-e, és a kiszállított termék megfelel-e a leadott rendelésnek; Az ügyfél aláírja a szállítólevelet azzal a megjegyzéssel, hogy "a termékek épségének ellenőrzésével fenntartással". Ha ez nem történik meg, az ügyfél utólag nem emelhet kifogást a kiszállításkor a rendelésben szereplő termék külső nem megfelelőségére és annak mennyiségére vonatkozóan.

A Loma Tech. srl számára kötelezettségek kiszabása nélkül az áru irányadó jelleggel 7 munkanapon belül kerül kiszállításra a rendelés visszaigazolásának elküldésétől számítva, mindig a fizetés szabályszerűségének és végrehajtásának ellenőrzésével. Az olyan rendelések esetén, ahol az előre történő banki átutalástól eltérő fizetési módot választottak, ha a Loma Tech srl fizetési rendellenességekről kap jelzést, például a regisztrált személy neve és a hitelkártya tulajdonosának neve közötti eltérés, a termékek 7 munkanapon belül kerülnek kiszállításra a fizetés szabályszerűségének ellenőrzésétől vagy a fizetés szabályszerűségének biztosításához szükséges ellenőrzések befejezésétől számítva. Ha a termékeket nem szállították ki 15 munkanapon túl a rendelés visszaigazolásának elküldését követően, az Ügyfél e-mailt küldhet a következő címre: comenzi@bormaromania.ro a "nem teljesített szállítás" tárggyal, a rendelés számának és esetleges megjegyzések megadásával. Az e-mail kézhezvételét követően és a megfelelő vizsgálatok elvégzése után a Loma Tech kft 2 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a probléma megoldása vagy a rendelés végrehajtásának hiányának magyarázata érdekében.

Visszatérítési politika

1.1 A rendelés lemondásának joga

A visszatérítési politika szerint jogosult vagy a rendelés lemondására, ha teljesíted az alábbi feltételeket:

1. Ha az online rendelés nincs befejezve (1. checkout), a folyamatot megszakíthatod a böngésződ vissza gombjának megnyomásával.

2. Amennyiben befejezted az online rendelést (checkout) és megkaptad az automatikusan generált üzenetet a rendelés visszaigazolásáról, a rendelést az automatikusan generált visszaigazoló üzenet alján található utasításokat követve lemondhatod. A rendelés csak akkor kerül lemondásra, ha a lemondó üzenetet a rendelés visszaigazolásáról szóló automatikus üzenet kézhezvételétől számított 2 órán belül küldted el.

1.2. Visszatérítések / módosítások

A hatályos jogszabályok szerint a vásárlástól való elállás csak a magánszemély ügyfelekre vonatkozik.

A visszaküldési politika szerint jogod van visszaküldeni a teljes rendelést vagy annak egy részét 14 naptári napon belül attól a naptól számítva, amikor megkaptad azt, anélkül, hogy köteles lennél megindokolni, miért szeretnéd visszaküldeni a termékeket. Ebben az esetben csak a termékek visszaküldésének szállítási költségeit kell kifizetned.

Ha a visszaküldés oka a termék hibája (nem megfelelő termék) vagy szállítási hiba (a megrendelt termék nem a megrendelt mennyiségben, méretben vagy színben érkezett, vagy más típusú termék került szállításra, stb.), a visszaküldés szállítási költségeit a S.C. LOMA TECH SRL, CSAK a SAMEDAY Courier futárcégen keresztül. Ha másik futárszolgáltatást választasz, mint a megállapodott (SAMEDAY Courier), a visszaküldés szállítási költségét neked kell állnod. Ezenkívül gondoskodnod kell arról, hogy a visszaküldés a lenti (1.2. pontban említett) körzeti központok egyikébe legfeljebb 14 naptári napon belül megérkezzen a csomag átvételének dátumától számítva. Az ezen határidőt meghaladó visszaküldéseket elutasítjuk. Javaslatunk az, hogy a rendelés átvételétől számítva legfeljebb 5 napon belül küldd vissza, hogy figyelembe vehesd az átszállítási időt a körzeti központ felé. S.C. LOMA TECH KFT

A te felelősséged, hogy a terméket ugyanabban az állapotban küldd vissza, ahogyan megkaptad, a termék címkéjének eltávolítása nélkül. Ezenkívül a csomaghoz mellékelni kell a számla egy másolatát. E feltételek be nem tartása a visszaküldési kérelem elutasításához vezet. S.C. Sajnálom, de nincs elegendő információm a "LOMA TECH" kifejezéssel kapcsolatban annak érdekében, hogy lefordítsam magyarra. Lehetséges, hogy ez egy márkanév vagy specifikus kifejezés, amely nem igényel fordítást. Ha további kontextust tudsz biztosítani, szívesen segítek. S.R.L.

Abban az esetben, ha vissza szeretnéd küldeni a megvásárolt termékeket, gyors futárral kell elküldened a csomagokat a következő címre:

LOMA TECH Kft. Arad Függetlenség utca 11.

Az áru megfelelően kell csomagolva legyen, hogy ne sérüljön meg szállítás közben.

A szolgáltatások folyamatos javítása érdekében kérjük, küldje el visszajelzését a következő címre: contact: comenzi@bormaromania.ro

Ha a terméket szeretnéd kicserélni, a következő lehetőségeid vannak: tartsd be a fent részletezett visszaküldési politikát és eljárást, és/vagy adj fel egy új rendelést.

1.3 Visszaküldési feltételek

A Visszatérítési politika szerint a vásárlónak joga van írásban értesíteni a kereskedőt, hogy eláll az online vásárolt termékektől, büntetés nélkül és indoklás nélkül, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül.

A megvásárolt termékek visszaküldéséhez a következő lépéseket kell követned:

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.1 A terméket az eredeti csomagolásban és ugyanabban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan megkaptad, a számlával és a címkével együtt.

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.2 A termék visszaküldésére legfeljebb 14 naptári napon belül kerül sor a csomag átvételének dátumától számítva.

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.3. Minden visszaküldött terméket ellenőrizni fognak a minőség és a fent említett visszaküldési feltételek betartása szempontjából.

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.4. Ajánlásunk az, hogy alaposan ellenőrizd minden egyes terméket a rendelés átvétele után, annak állapotát és csomagolását, hogy időben jelezhesd nekünk az esetleges eltéréseket.

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.5. Azok a termékek, amelyek a Culori la Comanda szolgáltatás eredményeként jönnek létre, nem küldhetők vissza, ha nincsenek minőségi hibáik.

Sajnálom, de a lefordítandó szöveg nem található a kérdésben. Kérlek, add meg a fordítandó román szöveget, hogy segíthessek! 1.3.6. A SC LOMA TECH SRL fenntartja a jogot, hogy elutasítsa a visszaküldést, ha saját ellenőrzései alapján a visszaküldés nem felel meg az ebben a szekcióban és a Visszavonási és visszaküldési politikában említett visszaküldési feltételeknek.

1.4 A visszaküldött termékek értékének visszatérítése

Bármely visszaküldés esetén, amely megfelel a fent részletezett összes feltételnek, a visszaküldött termékek ellenértéke visszatérítésre kerül a Visszaküldési politika szerint.

Ha a visszaküldés futárral történik a 1.2 pontban meghatározott egyik területi központba, a visszaküldött termékek értékének visszatérítése a következő módon történik: S.C. Sajnálom, de nincs elegendő információm a "LOMA TECH" kifejezéssel kapcsolatban annak érdekében, hogy lefordítsam magyarra. Lehetséges, hogy ez egy márkanév vagy specifikus kifejezés, amely nem igényel fordítást. Ha további kontextust tudsz biztosítani, szívesen segítek. S.R.L., a visszaküldés kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül, a vásárló bankszámlájára történő átutalással, amelyet kötelezően kísér a visszaküldött termék(ek)hez csatolt visszaküldési űrlap.

FIGYELEM:

Ne küldjön csomagot futárral anélkül, hogy értesítene minket, mivel azokat nem fogjuk átvenni.

Ne küldj csomagokat utánvéttel futárral, mivel ezeket nem fogják átvenni.

Ne küldje el a csomagolatlan termékeket, mivel ezeket nem fogják elfogadni.

Cookie hozzájárulás