Visszatérítési politika

1.1.A megrendelés törlésének joga

Önnek jogában áll törölni a rendelést, ha az alábbi feltételeket teljesíti:

  1. Ha az online rendelés nincs véglegesítve, a böngésző vissza gombjának megnyomásával megszakíthatja a folyamatot.
  2. A rendelés törlésére csak akkor kerül sor, ha az automatikusan generált üzenet kézhezvételétől számított 2 órán belül elküldte a törlési üzenetet.

1.2. Visszatérítés / módosítások

A vásárlástól való elállás azonban csak magánszemélyekre vonatkozik.

Önnek jogában áll visszaküldeni a megrendelés egészét vagy egy részét a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül anélkül, hogy közölnie kellene a termékek visszaküldésének okát. Ebben az esetben Ön csak a termékek visszaküldésének szállítási költségét fizeti.

Ha a visszaküldés oka a termék hibája (nem megfelelő termék) vagy szállítási hiba (a megrendelt terméket nem a megrendelt mennyiségben, méretben vagy színben szállították ki, vagy a megrendelt típustól eltérő terméket szállítottak ki stb.) a visszaküldés költségeit az SC LOMA TECH SRL viseli, CSAK a SAMEDAY futárszolgálaton keresztül. Ha a megbeszélttől eltérő futárszolgálatot választott (SAMEDAY), a visszaszállítás díja Önt terheli. Gondoskodnia kell arról is, hogy a visszaküldés a csomag átvételétől számított legfeljebb 14 naptári napon belül megérkezzen az alább (1.2. pontban) említett zónaközpontok valamelyikébe. Az ezen határidőn túli visszaküldések elutasításra kerülnek. Javasoljuk, hogy a visszaküldést a megrendelés kézhezvételétől számított 5 napon belül hajtsa végbe.

Az Ön felelőssége, hogy a terméket ugyanolyan állapotban szállítsa, ahogyan megkapta, anélkül, hogy eltávolítaná a termékcímkét. Ezen kívül a számla másolatát is mellékelni kell a csomagba. E feltételek be nem tartása esetén S.C. LOMA TECH SRL a visszaküldési kérelmet elutasítja..

Ha vissza szeretné küldeni a megvásárolt termékeket, akkor:

a) A SAMEDAY Futárszolgálattal küldje el a csomagot a következő címek egyikére:

SC LOMA TECH SRL Nagyvárad, Cazarmii tér, 17 szám, Bihar megye, Irányítószám: 410188, Románia.

SC LOMA TECH SRL Arad, Independentei utca, 11 szám, Arad megye, Irányítószám: 310465, Románia.

b) A Románia területén található LOMA TECH SRL üzletben bemutatkozni, a vásárlást igazoló számla és a visszaküldési űrlap kíséretében.

A kínált szolgáltatások folyamatos fejlesztése érdekében kérjük, küldjön visszajelzést a lomiluxbh@gmail.com elérhetőségi címen.

Ha módosítani szeretné a terméket, az alábbi lehetőségek közül választhat:

1.2.1 Betartani a fent részletezett visszaküldési szabályzatot, eljárást és új rendelést küldeni.

1.2.2 A termékeket közvetlenül bármely romániai LOMA TECH SRL üzletbe visszaküldeni, és ebből az üzletből más termékeket vásárolni.

1.3 Visszaküldési feltételek

A Vevőnek joga van a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül írásban értesíteni a kereskedőt arról, hogy az interneten vásárolt termékekről indoklás nélkül lemond.

A megvásárolt termékek visszaküldéséhez a következő lépéseket kell végrehajtania:

1.3.1 A terméknek eredeti csomagolásában és bontatlan állapotban kell lennie, ahogy átvette, a számlával és a címkével együtt.

1.3.2 A termék visszaküldésére a csomag átvételétől számított legfeljebb 14 naptári napon belül kerül sor.

1.3.3. Minden visszaküldött termék minőségét és a fenti visszaküldési feltételeknek való megfelelését ellenőrizzük.

1.3.4. Javasoljuk, hogy a megrendelés átvétele után minden egyes terméket alaposan ellenőrizzen annak állapotát és csomagolását, hogy az esetleges nem megfelelőségeket időben jelezhesse.

1.3.5. A rendelésre készített színezett termékeket nem lehet visszaküldeni, ha azok nem rendelkeznek minőségi hibával.

1.3.6.Visszaküldés esetén a terméket megfelelően csomagolja be, védve minden oldalát kartonpapírral és boborékfóliával, majd helyezze egy kartondobozba.

1.3.7. A visszaküldéshez szükséges regisztrálnia a SAMEDAY futárszolgálat oldalán és elkészíteni a szállítólevelet (AWB), kitöltve az ön adataival (Név, Cím, Telefonszám, Email cím, Csomag tartalma, Csomag Súlya, Címzett stb.)

1.3.8..A termék visszaküldése esetén, a szállítási díj a vevőt terheli.

1.3.9 A nem megfelelő csomagolás vagy más okok miatt sérült visszaküldött csomagot nem vagyunk kötelesek átvenni, ez a vevő felelősége és vesztesége.

1.3.10.A visszaküldés kérelmét a LOMA TECH SRL elemzi, a fennt említett feltételek szerint, majd értesíti a vevőt email-ben vagy telefonon.

1.3.11. A SC LOMA TECH SRL fenntartja a jogot, hogy megtagadja az adott visszaküldést, ha saját ellenőrzése alapján az adott visszaküldés nem felel meg az ebben a részben és a Lemondási és Visszaküldési Szabályzatban szereplő visszaküldési feltételeknek.

Amennyiben megfelel a visszaküldési kérelme a feltételeknek kérem kattintson az alábbi linkre és töltse ki a visszaküldési űrlapot:

https://lomashop.hu/aru-visszateriteshez-szolgalo-urlap/

1.4 A visszaküldött termékek értékének visszatérítése

A fent részletezett valamennyi feltételnek megfelelő visszaküldés esetén a visszaküldött termékek értékét visszatérítjük.

Amennyiben a visszaküldés futárral történik, az 1.2 pontban megadott zónaközpontok valamelyikén, a visszaküldött termékek értékének visszatérítését az S.C. LOMA TECH SRL., a visszaküldés kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül, átutalással a vevő a visszaküldött termék(ek) feltétlenül kísérő visszaküldési űrlapon megadott bankszámlájára.

Ha a vásárló a termékeket közvetlenül egy LOMA TECH SRL A üzletbe küldi vissza, a visszaküldés az üzletben a helyszínen igazolódik és ha az 1.3 pontban leírt visszaküldési feltételeknek megfelel, a vevő a helyszínen megkapja a visszaküldött termékek értékét, készpénzben.

1.5 A bolti átvételi szolgáltatáson keresztül megrendelt termékek

A www.lomashop.hu oldalon rendelt termékek, amelyeknek egyik üzletünkben van kiszállítási pontja, a kívánt helyre érkezésről szóló értesítés kézhezvételétől számított maximum 7 munkanapon belül átvehetők. A megjelölt határidőn belüli bemutatás elmaradása esetén a termékek újra értékesítésre kerülnek, a kiadott rendelés törlésre kerül.

1.6 Kézbesítés során észlelt károsult csomag

Amennyiben a kézbesítés során észlelhető a csomag sérülése, az ügyfélnek jogában áll visszautasítani a
problémás csomagot. Ha átvette a sérült csomagot, nem küldhető vissza és az ügyfél nem jogosult a kártérítésre. Ha külsőleg nem észlelhető a termék károsodása, csak a csomag kibontását követően észlel bármilyen jellegű sérülést, kérem készítsen fotót a dobozról, amelyen látható az AWB, készítsen fotót a termékről és a csomagolás módjáról. A képeket küldje el a lomiluxhu@gmail.com email címre.
A probléma feldolgozása nyomán, a LOMA TECH Srl munkatársa felveszi az ügyféllel a kapcsolatot és megtalálja a probléma okát és megoldását.